Trenciul ridicat la rang de arta, la nivel global!

Trenciul este o piesa clasica, nemuritoare si functionala, ale carui design si estetica transced timpul sau moda! Cu o traditie de peste 150 de ani, in arta realizarii hainelor functionale cu stil si “sensibilitate” britanica, Burberry pune un accent important pe realizarea clasicului trenci.

 Burberry-blog Acesta reprezinta “piesa forte” a prezentarilor de moda Burberry, fiind reinterpretat, an de an in colectiile feminine, masculine si de copii. Trenciurile Burberry sunt manufacturate exclusiv in Marea Britanie si sunt disponibile in magazine din intreaga lume, printre care si in Romania (in magazinul din strada Luterana, nr 4).

Inca din anul 2009, Burberry a lansat prin intermediul unor fotografii realizate de fotograful si bloggerul Scott Shuman (The Sartorialist), site-ul  www.artoftrench.com care celebreaza emblematica piesa vestimentara si pe cei care il poarta. Consumatori de moda din toate colturile lumii pot “incarca” pe aceasta platforma imagini cu ei insisi, imbracati in trenciurile Burberry. Site-ul are peste 22 de milioane de vizualizari si este accesat de utilizatori din peste 200 de tari, din intreaga lume.

Anul acesta, Burberry a adus “la viata”, pentru prima oara, platforma digitala “Art of Trench” in Asia. Gazduit de top-modelul international Cara Delevingne, imaginea parfumului Burberry Body Tender, evenimentul care a avut loc la magazinul Burberry K11 din Shanghai, a reunit peste 450 de invitati. Printre acestia s-au aflat  personalitati din Asia, ale caror instantanee, suprinse de un celebru fotograf chinez, apar pe platforma Art of Trench.

 Burberry va sarbatori la nivel global Arta Trenciului, printr-o serie de evenimente care vor avea loc, in acest an in Europa si Asia. Astfel, Arta Trenciului va ajunge in aceasta luna la Paris. Peste 50 de persoane din sfera artei, cinematografiei, modei sau muzicii au fost deja fotografiate in locatii emblematice din Orasul Luminilor, purtand clasicele trenciuri. Aceste imagini ruleaza in pop-store-ul din Printemps, o destinatie iconica de shopping, din Paris, ale carui vitrine si atrium au fost decorate de Burberry in cadrul initiativei  “London Mania”.

Pop-up store-ul Burberry din Printemps contine o colectie limitata si exclusivista (56 de piese din denim, jachete din piele si accesorii, atat pentru barbati, cat si pentru femei, inspirata din energia si vibratia muzicii live. Alaturand inovatia si mostenirea brand-ului si avand ca sursa iconicul trenci, Burberry introduce consumatorii de moda aflati in Paris in atmosfera pur britanica si face o puternica referire la vremea, moda si arhitectura Regatului Unit!