Doua modele celebre, un nou concept creativ – Il Passo, sezonul toamna – iarna 2013 / 2014

Ingredientele celei mai noi campanii Il Passo pentru sezonul toamna – iarna 2013/2014: Silviu Tolu, Ana Stefanescu si atmosfera sofisticata a filmului Gattaca – folosita ca sursa de inspiratie si schimbare de abordare a conceptului creativ.

 

IL-PASSO-Campanie-Toamna---Iarna-2013_2014-(2)

Silviu Tolu este cel mai de succes model masculin roman, care se afla la cel de-al treilea sezon consecutiv de colaborare cu Il Passo. El a lucrat cu Tom Ford, Christian Dior, Hermes, Gianfranco Ferre, a avut sapte campanii principale consecutive cu brandul Guess,  sau campanii pentru Longcroft, sOliver, Garnier si Drykorn.

Ana Stefanescu a colaborat de mai mult de zece ori cu brandul Christian Dior si a lucrat pentru Marc Jacobs, Celine, Lacoste, Antonio Marras, Alexander McQueen, D’Squared, Liu Jo, Marella, Tod’s, Calzedonia, Intimmissi, New Yorker, Chopard, Kenzo, Azedinne Alaya, Chloe.

Iata imagini de la shooting-ul unde Tibi Clenci a fost Creative & Fashion Photographer:

„Fiecare nou sezon reprezinta pentru Il Passo oportunitatea de a evolua si astfel am decis sa schimbam abordarea conceptului creativ si implicit a decorului. Campania toamna-iarna 2013/2014 spune povestea unui cuplu cu un stil de viata sofisticat, pe care produsele Il Passo il inspira si il reflecta. Am optat pentru o locatie exclusivista, Atra Doftana, iar conceptul campaniei a pornit de la atmosfera speciala redata in filmul Gattaca. Am lucrat in continuare cu Tibi Clenci si Alin Galatescu, iar starurile sezonului sunt doua modele de succes: Silviu Tolu, cu care colaboram deja pentru a 3-a oara si Ana Stefanescu”, spune Anca Buzatu, Marketing Manager Il Passo.